Jag skriver...

onsdag 29 maj 2013

Mtb-träning

Just det, tävling nästa helg. Har cyklat väldigt få gånger sista tiden. Så idag var det dags att damma av mtb'en.

Jag var inte det minsta sugen på att dra iväg på cykel i regnet. Men det skulle bli en kort tur så jag trotsade omotivationen och vädret och begav mig ut.

Och tur var väl det för det var så himla enormt kul att cykla. Jörgen och jag såg väl ut som blöta, prickiga lermonster när vi var klara. Det knastrade mellan tänderna och det var tom grus i hästsvansen.
Men det var så himla skoj och jag kände mig jättestark. Fegade lite i skogen, stenar och rötter var superhala.

Kände mig bara lite fel klädd och jag såg verkligen ut som en löpare på cykel. Men det bjuder jag på!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar