Jag skriver...

fredag 10 maj 2013

Förberedelser

Efter en natt med mer sömn än förväntat har vi fått frukost i magen. Efter det hade jag möte med min support Roland. Vi fick till ett rätt bra upplägg tror jag.
Precis när vi satt där kom 2 damer och hämtade Maria och mig. Vi skulle bli dopingkontrollerade. Anna följde med och vi fick skriva på lite papper och svara på frågor. Eeeh, vad heter röd solhatt på engelska, red sunhat?! Hahaha!

Sen fick vi sitta och vänta, minst 10 minuter som visade sig bli typ nästan en timme. Sen fick vi gå till ett annat rum där vi fick lämna 2 rör blod. Allt var väldigt proffsigt och seriöst.
Det här är bra för sporten! Men trots att jag bara käkat "red sunhat" i pillerväg känns det nästan lite nervöst. :)

Jaja, snart är det lunch och sen ska vi slappa lite innan det är invigningsceremoni ikväll.

Markering på banan.


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Lycka till i morgon! Håller tummarna för dig. Rosmarie

    SvaraRadera
  2. Stort lycka till på loppet!! Det ska bli kul att följa dig! //elin

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för dig och de andra svenskarna och följer er såklart närmsta dygnet! Ni kommer att springa jättebra allihop!

    SvaraRadera