Jag skriver...

torsdag 4 april 2013

18 vackra

Vilodag igår. Det satt riktigt gött efter 8 dagar med träning. Vi pysslade hemma, handlade och gjorde andra sånna där vardagliga saker som jag ibland får prioritera ner pga tidsbrist. Som att se på tv tex.

Min sambo har beredskap just nu och har därmed firmabilen hem. Det är praktiskt för mig för då kan jag skicka med alla mina saker med honom (vi jobbar på samma ställe) och springa till jobbet utan att rodda en massa innan. Alla andra dagar cyklar han ju till jobbet och då känns det inte rättvist att han ska dra med alla mina saker på cykel. :)

I alla fall, så skickade jag mina saker i bil till jobbet imorse och kunde njuta av soluppgången springandes till jobbet.

Det gick rätt lätt att springa idag. Jag tog vägen ut längs vattnet till Stadsbondgården och sen tillbaka mot jobbet. Fick ihop 18 km. Molnen på himlen hade skingrats och solen sken från en klarblå himmel när jag steg in på jobbet. Det kommer bli ytterligare en fin dag! Va härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar