Jag skriver...

söndag 3 mars 2013

Vårkänslor

Återhämtningen efter förra helgens 21 mil går bra. Kroppen känns ok. Knävecket känns mycket bättre och idag var det dags att dra igång träningen igen. 

Ute sken solen, det luktade geggamojja och det var VÅR! 
Jag hängde med några kompisar som skrivit på facebook att de skulle ut på en tur. Tänkte att det blir som det blir. Jag vänder om det inte känns bra.
Just när vi sprang iväg kändes benen supersega och det gjorde ont i mitt knäveck. Men efter ca 1 km försvann det nästan helt och allt kändes bara toppen.
Solen värmde i ansiktet. Åh, det var så förbaskat HÄRLIGT!!! Fattar ni?!?! Jag springer igen! Så sjukt himla underbart!!
Vi babblade på! Jag skuttade och hoppade!

Sommartights, solbrillor, lätta dojjor, barmark. Ja ni fattar! Det är så GÖÖÖTTTTTTTT!!!!

Jag är på riktigt gött humör!!

Tyvärr hade jag ingen telefon med idag så det blev ingen bild. Men vi är klara med ett av 1000-bitarspusslen så här kommer bevis på det. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar