Jag skriver...

måndag 25 mars 2013

Löpsug och ressug

Imorse när jag cyklade till jobbet och såg solen gå upp längtade jag jättemycket till att få springa till jobbet igen. Det måste jag göra ganska snart. Sen drog arbetsdagen igång med full kraft och jag hade behövt en paus mitt på dagen med lite frisk luft och endorfiner. Men jag hade inga grejer med och tid för att hämta dom hemma fanns tyvärr inte så det vart bara jobb, jobb och jobb.

Nu väntar jag hem barnen och ska umgås med dom ikväll. Sen ska vi styra upp lite matlådor och frukostar inför veckan så det blir nog den planerade träningsvilan ändå idag. Men jag är riktigt, riktigt trött också så det ska bli skönt.

För övrigt låg jag här för ett år sen. Inte så dumt...
Idag ligger jag i soffan hemma.

Phiphi island. Foto: Privat
Ja, jag längtar tillbaka, så in i bänken!! Jag är enormt ressugen just nu. En arbetskamrat är i Mexico just nu, en åker till Hawaii nästa vecka och en annan till Kanarieöarna. Jag vill också!! Jag längtar så efter sol och bad. Lugna dagar på stranden eller bara upptäcka nya platser och ett annat land. Äventyr!



1 kommentar:

  1. Och vi kom precis hem från Gran Canaria :) Krams

    SvaraRadera