Jag skriver...

måndag 25 mars 2013

Fotstatus

Nu har det gått 4 veckor sen tävlingen i Finland. Mina fötter är på bättringsvägen. Jag gick nog ner ett halvkilo i vikt i veckan då jag klippte bort all död hud. ;) Skoja bara men nu har min fantastiska kropp lagat sig själv och jag har ny fin babyrosa hud på fötterna.
Gjorde en liten fotvård i helgen, filade och smorde. Nu är det nästan som nya, fast lite större än de var när de var nya... 

Jag sprang ju 35 km igår. Jag sprang i mina Mirage som jag använde i Finland. De är inte bra för mig. De skaver på mina Hallux valgus. Synd, för jag tycker att de är jäkligt snygga.


I övrigt känns fötterna bra nu och jag har återupptagit full träning igen. Jag riktigt längtar efter att väcka kroppen tillsammans med naturen på mina morgonpass igen. Men imorgon bitti blir det spinning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar