Jag skriver...

tisdag 26 mars 2013

Fight

18:30 börjar kick n box på tisdagar. När vi kom dit var det ca 10 min kvar och bara en tjej satt och väntade. Det dröjde inte länge förrän min sparringpartner Fredrik dök upp, och även 2 andra. Sen var det lugnt... Dörren var låst och inga fler dök upp. Vi kollade Facebook och hemsidan men ingenstans stod det att det skulle vara inställt.
Det dök upp fler och fler nu. Vi jagade telefonnummer och fick till slut tag på killen som skulle leda passet. Ett missförstånd var orsaken,  men på 10 minuter var han på plats  (bra o bo i liten stad) och en halvtimme försenat drog vi igång med full kraft.

Det var riktigt skoj och jag körde hårt. "Kissande hunden" med spark på slutet gjorde ont men jag slet!

Vi fick våra 90 minuter. Det blev bara förskjutet en halvtimme. :)
Bra och kul pass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar