Jag skriver...

onsdag 20 mars 2013

Bamsestark

När jag kom hem från jobbet igår var jag trött. Inga barn var hemma och sambon på kurs. Jag gjorde mig en stor kopp kaffe och la mig i soffan. Drack upp kaffet och halvsov en liten stund tills sonen kom hem. Tänkte att jag struntar i boxningen och stannar hemma och har myskväll med bara barnen istället.
Fixade lite mat, fisk och potatis.

Sen frågade sonen om jag inte skulle iväg och boxas snart. Han ville så gärna med och titta. Jaja, vi drar väl iväg då. :)

Eftersom min boxkompis också är på kurs åkte jag dit ensam. Så hade även en annan kille gjort så vi körde ihop. Och vet ni, jag kände mig så stark idag! Superstark! Det var så himla kul! Det var en, för mig, ny ledare på passet och det var verkligen jättebra upplagt.


Jag slet och jag slog. Jag sparkade och kämpade. Och hela tiden fanns det så mycket energi och kraft i mig. Det var riktigt länge sen som jag kände mig på det här viset! Verkligen jätteskoj!
Den känslan var verkligen långt borta bara nån timme tidigare.

Åkte hem mör, glad och riktigt nöjd!

(sen sov jag inte så bra, gillar inte att sova ensam, håret var blött när jag la mig - inte bekvämt, jag frös eftersom jag var ensam under vårt stora täcke. Sov och vaknade hela natten Men idag kommer äntligen älsklingen hem igen!)

För ett år sen gick vi här.
Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar