Jag skriver...

torsdag 28 mars 2013

Äntligen morgonlöpning

Det var längesen nu. Sist hade jag nog pannlampa tom. Jag pratar alltså om morgonlöpning, transportlöpning till jobbet. Nu sken solen och det var kallt men fantastiskt vackert ute!

Joggade lugnt hemifrån, mot skogen. Jag hade lagomt mycket kläder på mig. Lyssnade på musik och tyckte att jag hade det rätt bra ändå.
Efter några km sprang jag ut till Vänerns strand och tog några bilder. Det var så himla fint!



Tog mig sen via Posseberg till jobbet. Solen sken på mig och den snö som ligger kvar gnistrade. Isen sprakade under fötterna på grusvägen. Åh vad jag har saknat det här!
Kom till jobbet lite senare än vanligt, men vad gör det om hundra år. Arbetsdagen känns så mycket bättre när man är nytränad. Frukosten smakar bättre och smilet når nästan ända upp till öronen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar