Jag skriver...

onsdag 13 februari 2013

Lakrits och kokos

Jag gillar lakrits. Jättemycket! Jag har hittat ett lakritspulver som är supergott.
Jag har haft det på keso och ätit som kvällsmål. Jag har haft det i yoghurt och fil. Blandat i den i min egengjorda glass, osv. Jag kan äta det som det är också.
En annan grej som är god är att ta en sked jordnötssmör och doppa i lakritspulver!  Mmmm!

Jag försöker köpa mycket ekologiska varor och har en del av Kung Markatta.
Deras kokosolja är underbart god att tex ha i kaffet. Kokos är ju dessutom en väldigt bra energikälla. Hittade en bra sammanställning över fördelarna här

Och va vill jag med det här oträningsrelaterade inlägget då? Ja det kan man undra... :)
Jag går och lägger mig istället.
Imorgon blir det ev dubbelpass. Men först ska jag jobba och till frissan. Det är dags för det årliga besöket. Hos frissan alltså. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar