Jag skriver...

tisdag 26 februari 2013

Hål i magen

Det har nu gått 2 dygn sen jag passerade mållinjen (tiden) i mitt långa lopp. Kroppen återhämtar sig bra tycker jag. Jag kan gå bättre idag på mina ömma fötter, men några skor kan jag fortfarande inte få på. Jag trär i fötterna i de fula Crocs'en när jag går mellan bilen, hemmet och jobbet.

Jag har sovit dåligt i natt också, trots att jag var rätt trött igår vaknade jag och kunde inte somna om. Kände mig pigg. Vänster knäveck gör fortfarande lite ont och fötterna är rätt svullna. Besparar er bilder på det. :)
Eftersom fötterna är så svullna är det skönt att ha dom i högläge. Det kanske ser rätt nonchigt ut med fötterna på skrivbordet men det är det värt efter 210 km. :)


Jag är hungirg typ hela tiden. Det är som att ha ett hål i magen. Ett stort hål som maten bara försvinner i. Jag fyller det med bra mat. Köttfärsbiffar med blomkålsmos, lax (det bästa jag vet), ägg, avokado, köttfärssås, omeletter...
Och min nya matkärlek - Brysselkål! Tänk att jag levt i 35 år utan upptäcka dessa läckerheter! Åh så goda de är!

Mmmmm.....

Måste äta igen!

Äggvokado




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar