Jag skriver...

fredag 8 februari 2013

Boxtrasan

Kick n' box igår. 90 minuter tuff tid redan från första minut. Jag kämpade och det var så himla kul! Vi körde tabataintervaller för magen och mycket sparkar.
När vi låg på mage och hade benen i luften och boxades framåt var det inte långt ifrån att middagen fick se dagens ljus på nytt. ;)
Riktigt bra träning för stora delar av kroppen.
När jag kom hem sjönk jag ihop på köksgolvet och bad sambon duscha åt mig. Haha! Jag kände mig som en trasa. Urvriden och blöt.
Tog mig samman, duschade, åt och somnade som en stock.

Trots erbjudande om sällskap på en morgonrunda idag så valde jag att stå över. Tar en tur senare istället. Trött...

Köpte mig ett 10-kort på boxningen. Kanske går jag dit redan på söndag?! Det är så himla skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar