Jag skriver...

fredag 11 januari 2013

På nya vägar

Igår hade jag ett jobbmöte i Karlstad i slutet av dagen. Jag har bestämt träff med Tobias om en gemensam löprunda på kvällen. Det är alltid trevligt att ses och att springa lite andra rundor än hemma.
Jag åkte hem till Tobias och bytte om där och vi begav oss ut i den mörka kvällen. Färden gick längs cykelvägar och mindre bilvägar. Vi bladdrade på som vanligt och rätt som det var hade vi gjort 2 mil och vi var tillbaka igen. Jag hade en lätt skön känsla och det bara flöt på. Precis som det ska va!

Snabbt hämtade jag min väska och åkte hem till mina goa vän Helena i Karlstad. Där väntade maten på bordet och det hann bli sent innan jag åkte hem. Vi måste helt enkelt ses lite oftare.

Hemma var det bara att börja packa, så allt var klart till nu på morgonen. Idag åker vi ju direkt från jobbet till Sälen. Gött!
Ett tag tänkte jag inte ta med några springkläder. Men med gårdagens lätta tur färskt i minnet åkte de ner i väskan ändå. Vi får se om de blir använda. Troligen blir de det... ;)

Nu; jobb!


Sälen, here we come!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar