Jag skriver...

söndag 13 januari 2013

På hemmaplan

Vi fick ytterligare en toppendag i backen idag. Lindvallen bjöd på solsken, runt 17 minus och hårda lite isiga backar. Vi åkte ett par timmar där innan vi gick in i värmestugan och tog en paus.

Därefter tog vi bilen till Högfjället. Där har jag aldrig åkt men de ingår i samma liftsystem som Lindvallen så vi passade på att testa. Vi var nästan helt ensamma i backen! I stort sett orörd nypistad "manschester". Så himla enormt gött att få göra riktiga skär utan att sladda på is!
Förstår inte hur det kan vara så lite folk bara. Inga köer alls, nånstans.

En helt underbar helg är till ända. Jag är djupt tacksam att jag får tillbringa min tid med min underbara sambo och njuta av fjällen. Solsken, sköna åk och vidunderliga vyer. Jag är lyckligt lottad!

Imorgon springer jag till jobbet. "Glömde" cykeln där förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar