Jag skriver...

tisdag 29 januari 2013

En blöt fläck

Tisdag, det betyder dubbla pass. I alla fall om vi ska se tillbaka på statistiken i närtid.
Dagen startades med morgonspinning i sedvanlig ordning. Det var ett bra pass och skönt att cykla igång kroppen på morgonen. Jag gillar verkligen morgonträning mer och mer.


På kvällen skulle jag gå på Kick n box. Min kompis och kollega Fredrik och jag gjorde upp redan förra veckan att vi skulle gå, men då avbokade jag pga av min förkylning. Idag var det dags och jag såg verkligen fram emot det! Det var länge sen jag var där nu och gillar träningsformen. Styrka för stora delar av kroppen och kondition på samma gång.

Smidigthet (behöver jag verkligen), slag, sparkar och allmän styrka utgjorde det 90 minuter långa passet. Jag slet verkligen för allt jag var värd och på slutet låg jag som blöt fläck på golvet. Det är så himla kul!! Åh, jag måste gå dit fler gånger! Kanske redan på torsdag?

Men nu ska jag lägga mig. Jag är riktigt, riktigt trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar