Jag skriver...

lördag 5 januari 2013

Det går utför

Idag steg vi upp jättetidigt för att åka de 21 milen till Branäs skidanläggning vis Sysslebäck. Där skulle vi njuta av härlig utförsåkning hela dagen. Det var helt perfekt väder med nån minusgrad. Solen tittade fram ett par gånger också.

Den här gången tog jag skidor på båda fötterna och klarade mig rätt bra utan att ramla. ;)
Barnen var med och de har verkligen utvecklats och lärt sig snabbt. De är jätteduktiga! Vi kunde lämna dom korta stunder i barnbacken så vi kunde köra på i lite brantare backar.
Totalt åkte vi i 5 timmar så det var riktigt trötta barn vi lastade in i bilen. Trötta men glada!

Vi har haft en sån mysig dag tillsammans och jag är så stolt och glad att jag får vara mamma till så goa grabbar.
Joakim frågade när vi kom hem om vi inte kunde åka dit imorgon också. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar