Jag skriver...

torsdag 27 december 2012

En dag till

Det blev ytterligare en dags vila idag. Jag sprang ju en mil igår med något förhöjd puls. Idag var huvudet tungt och kroppen matt.
Det har nu gått 10 dagar med mer eller mindre halsont, hosta och snor. Inte kul!
Jag är iaf jäkligt trött på att va opigg ialla fall. :(

Men vadå liksom, det finns ju de som inte sprungit på en livstid så det är väl inget att hänga läpp för att jag inte sprungit ordentligt på två veckor. Det finns väl värre problem här i världen...

Ska inte klaga. Det har varit underbart väder och vi har köpt en fin tavla till matsalen idag. Sen shoppade jag en träningsmössa och nya vintertights med tillhörande jacka. Ser fram emot att använda det!

Igår var vi för övrigt på bio. Mammas pojkar med bla Björn Starrin. Värmland rules!! :D
En bra film som jag rekommenderar.

2 kommentarer:

  1. He,he fast man får ju inte en särskilt ljus bild av Värmland via filmerna om er! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ den ska jag se på Tisdag!! Älskar Värmländska!

    SvaraRadera