Jag skriver...

tisdag 20 november 2012

Snabba Silva

På TEC, Täby Extreme Challenge 2011, lottades det ut en pannlampa. En silva X-trail som jag vann!
En riktigt bra lampa som jag är supernöjd med. När jag för nån vecka sen var ute och sprang slocknade lampan och jag trodde givetvis att det var batterierna. Men trots nya batterier ville inte lampan fungera.

Jag slängde iväg ett mail till Silva om det fanns nån garanti på lampan och fick snabbt svar att jag skulle skicka in den. I torsdags postade jag lampan och igår hade jag den redan hemma, lagad och redo att användas! Supersnabbt! Vilken service!

Gillas supermycket!




1 kommentar:

  1. Det kan man kalla service, suveränt och jag håller med, jag är också supernöjd, jag vann att pröva en på TEC och det blev köp efteråt.

    SvaraRadera