Jag skriver...

torsdag 22 november 2012

Lunchäventyr

Igår hade jag en lunchlöpardajt med Jörgen. Han ville springa i backe. Jag var mest med på vad som helst. Det är som att dansa, Jörgen för och jag följer med. :) Han valde väg och stig och jag sprang efter. Gillas!

Jörgen o jag

Här ser kul ut sa han och älgade iväg rakt ut i skogen. Ingen stig och helt obanat. Det är äventyr!

Sen besteg vi Kaffeberget och och tog oss sen tillbaka ner. Jag hade ett möte direkt efter lunchen så det blev ett snabbt intag av kyckling och sallad och sen tog jag med kaffet till mötet.

Idag blev det en mörk mil i pannlampans sken med min ljudbok. Jag passade på medan yngste sonen hade fotbollsträning. Imorgon springer jag till jobbet. Det är det bästa sättet att börja mysfredagen på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar