Jag skriver...

torsdag 18 oktober 2012

Då drar jag!

Tåget rullar mot Stockholm strax före 16. Väskan är klar och jag hoppas jag fått med allt. 2 par skor åkte med så jag kan välja senare. Jag kunde inte bestämma mig igår kväll.

Ett tag hade jag tänkt ta en kort löprunda idag men jag bestämde mig för att hoppa över det. Igår sprang jag ju till jobbet och gick i arbetskläder hela dagen. Alltså hade jag inga "vanliga" kläder att ta mig hem i så jag sprang hem. Det regnade i sidled och vinden piskade ute. Jag tog närmsta vägen hem, 3 km.
Men det gick lätt!! Jättelätt!! Och det var inte medvind hela vägen! Jag flög hem i 4.30-fart som kändes som mysfart. Gött!!!
Jag tar med mig den lätta känslan och struntar i dagens pass.

Nu är det dags att dra!! På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar