Jag skriver...

lördag 1 september 2012

Fortsatt ingen träning

Jag går runt på Ipren idag. Det känns som om jag har en sån där glaskula runt huvudet. En sån där som rymdgubbarna har. Känner mig lite möösig.

Körde ett "loppismarathon" på förmiddagen. Hann (orkade) med 5 stycken. Vi fick med oss lite lampor hem. Det är kul att gå på loppis. :)

Vi hann även med att kolla in SM i multisport som pågår just nu, inte långt härifrån. Jag hör speakern från balkongen. Jag blir riktigt sugen på att köra en tävling. Måste övertala Jörgen!
Jörgen kom förresten i mål vid lunchtid på ett, av arrangörerna, förkortat UTMB. Riktigt bra gjort! Det ska bli spännande att höra hans story sen.

Jag har också bakat en typ av "Snickers". De blev farligt goda! Minns inte vart jag hittade receptet men det innehöll iaf jordnötssmör, nötter och choklad och vaniljpulver.

Nu ska jag nog ta mig ut på en liten promenad i solen, väntar bara in sambon som jobbar.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar