Jag skriver...

söndag 26 augusti 2012

Vatten i örat

Jag sprang iväg och mötte "UTMB-Jörgen" och tillsammans tog vi en kort tur. Det blev troligen hans sista i Sverige innan tävlingen på fredag.


Tänk för ett år sen, då var vi i Chamonix! Och jag skulle ta mig runt Mont Blanc. Nu är det hans tur. Lite avis är jag faktiskt... :) Det var verkligen en stor upplevelse!





Jag fortsatte sen ensam mot Björneborgskorset, Stakvägen och Posseberg.

När jag sprang på grusvägen över gärdet piskade regnet så hårt i sidan att jag fick vatten i örat. :) Bilarna jag mötte hade vindrutetorkarna på på högsta läget. Det verkligen öste ner! Men bara nån km senare sken solen och det blev jättevarmt.

Jag funderade på att ta en mara men sen började åskan mullra. Jag gillar verkligen inte åska så jag sprang hem istället. Det blev i alla fall drygt 3 sköna mil i behaglig fart.

Veckan summeras med 117 km och det känns riktigt bra. :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar