Jag skriver...

fredag 17 augusti 2012

170 trappsteg per låda

Det är 45 trappsteg till vår nya lägenhet, och 40 till den gamla. Det betyder 170 trappsteg för varje låda. (Om vi förutsätter att vi börjar i markplan, vilket jag oftast gör eftersom jag inte kan flyga).
Gå UPP 40 trappsteg. Hämta vikt (låda). Gå NER 40 trappsteg.
Gå UPP 45 trappsteg med vikt. Gå NER 45 trappsteg (och hämta ny låda).

Bra träning! Inte undra på att mina vader känns lite trötta egentligen...


Biltemas flyttlådor. Monteringen kan jag i sömnen...

Igår blev det ingen löpning, bara trappstegsträning...

Jag har med springkläder till jobbet idag och jag kan nog inte hålla mig utan tar nog en skön njutningsrunda på lunchen. Jag måste få springa lite, ladda lite ny energi. Jag struntar helt i tid och distans, jag ska bara njutningsspringa och känna på frihetskänslan.

Jag är så himla glad! Det kommer bli så himla fint i vår nya lägenhet. Så mysigt!

Idag ska det sista packas så allt är klart när stora flyttgänget kommer imorgon och ska hjälpa oss att bära. I natt blir alltså sista natten i gamla placet!


1 kommentar: