Jag skriver...

onsdag 11 juli 2012

Slut på semestern

Sista semesterdagen är förbrukad för den här gången. På ett sätt känns det skönt att komma tillbaka till jobbet, samtidigt som det så klart är underbart att vara ledig.
Jag har haft en bra ledighet med mycket mysig tid tillsammans med barnen och sambon och så genomförandet av årets stora tävling. Jag är helt enkelt redo att gå tillbaka till jobbet. :)

Vi har en underbar sommarkväll just nu. Jag packade grejer i sambons bil och tog själv springbenen till stugan. En fin tur genom skogen.





Nu övernattar vi här och sen springer jag in till jobbet imorgon bitti. Mina duschgrejer och jobbkläder får åka bil med sambon. Det är en fördel när man jobbar på samma arbetsplats.

När jag kom fram till stugan möts jag av denna:


Men han kommer nog snart in igen. ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar