Jag skriver...

lördag 21 juli 2012

Multisport

Ett oplanerat dubbelpass är aldrig fel. :) Jag är ju inte den som planerar min träning. Det är lite spännande!

Vi sov i stugan inatt. Vaknade upp till strålande sol. Om än lite kallt. Nästan som en höstmorgon med hög och klar luft.
Kaffe och frukost. Mysigt!


Sen drog sambon iväg för att köra en blivande brud på mc på hennes möhippa. Jag sprang in till stan och hämtade bilen. Det gick jättelätt idag också (4.42 i snitt). Riktigt skönt!

Tillsammans med min svåger tog jag sen ett pass på mountinbiken. Det var riktigt länge sen och oj oj va kul det var! Vi körde lite asfalt, lite grusväg och mycket stigar. En gång hann jag inte riktigt få ur fötterna ur pedalerna så jag åkte ner i blåbärsriset. Det var mjukt så det gick bra!





Nu vilar vi ut i solen på gräsmattan. En bra dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar