Jag skriver...

söndag 29 juli 2012

Morrn!

Go morgon!
Ligger vaken och hör hur kaffet rinner ner. Ska strax gå upp och göra lite äggröra.

Solen skiner och det ser fint ut ute. Det kommer nog bli en toppendag!

I fredags jobbade jag ute på jobbet. Jag hjälpte till att dra kabel i ett rör under vägen. Svettigt, jobbigt och jättekul! Men igår när jag funderade på varför jag hade så ont i armarna kopplade jag inte ihop det med det. Troligtvis är det träningsvärk! Hihi! Första gången jag får det av att arbeta. Hoppas det går bra att simma och paddla ändå. Och jag lär få mer träningsvärk av paddlingen. :)

Jag har bara ännu inte bestämt mig om jag ska ta ryggan eller inte. Hur simmar man med en rygga? Det kanske jag lär mig idag.

Det här ska bli kul!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar