Jag skriver...

tisdag 10 juli 2012

Minisemester och shopping

I slutet av veckan tittade vi på vart det fanns ledigt via ett hotellerbjudande. Det närmsta som fanns var Torsby. Det är ju inte resans längd som räknas utan att göra något tillsammans, där man inte brukar vara.
Så igår styrde vi golfen mot Torsby.

Efter en natt på ett supermysigt och lantligt ställe, Sahlströmsgården, åt vi en god frukost.





Efter det har vi sett oss omkring, tittat på utsikten från Tossebergsklätten och shoppat i Charlottenberg. Jag hittade mycket nya fina träningskläder. :)





Väl tillbaka i Torsby tittade vi till sportcentret, med bl.a. Skidtunneln. Där fanns ett utegym och massa trevliga motionsspår. Jag skulle lätta kunna roa mig en hel vecka här. Vilka träningsmöjligheter! Hit måste jag åka tillbaka och prova!








Imorgon åker vi hemåt igen. Vilken väg vi tar får vara obestämt. Kanske dyker det upp nåt kul?!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vilken rolig grej att bara dra iväg dit där det finns rum liksom :)! Hoppas ni får en trevlig minisemester!

    SvaraRadera