Jag skriver...

onsdag 11 juli 2012

Klantigt och dumt

Efter mitt förra inlägg tog jag en skön dusch och tänkte sen läsa klart min bok. Den låg i min handväska, som jag inte hittade!
Jag letade och letade men förgäves. Ringde sambon på sjön och frågade om han burit in den. Men inte.

Fick lite småpanik och drog in till stan igen. Jag måste ha tappat den när jag bar ut de andra sakerna till bilen. Jag letade i soptunnorna och på parkeringen. Tårarna kom. Jag har sällan kontanter på mig men eftersom jag fick pengar i födelsedagspresent förra veckan fanns det en del pengar i väskan. :(

Porten var låst och mina nycklar låg i min handväska. Vad skulle göra?! Tänkte precis ringa och spärra kortet då en granne ropar från balkongen, om jag letar efter min väska. Hon hade hittat den och ställt den vid min dörr. Plånboken låg bredvid sa hon. Hon öppnade porten åt mig och jag tittade snabbt igenom väskan. Pengarna, mitt visakort och körkortet var borta. Resten var kvar.
Jag spärrade kortet direkt!

Ursäkta för ett oträningsrelaterat inlägg men jag är så jävla ledsen just nu. Grattis på födelsedagen din klant! :( :(
Så himla klantigt och dumt! :'(

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Nä fy Sandra sådan jäkla otur! Kram!

    SvaraRadera
  2. Nä fy vad trist!! Sånt man verkligen inte vill vara med om.
    Glöm inte att även spärra körkortet!

    SvaraRadera
  3. Näe fy vad sabla skit träligt :(.... Din stackare <3 INTE ROLIGT avslut på semestern
    :( Varma kramar från oss

    SvaraRadera