Jag skriver...

fredag 13 juli 2012

Jubileumsmaran

Imorgon ska jag springa marathon! :) Stockholms Jubileumsmaraton. Jag har nästan glömt bort det. Fick frågan igår om jag hade någon tävling på gång. Nej, inget planerat sa jag. Och sen kom jag på att jag ska ju till Stockholm och springa på lördag. Vet inte riktigt varför det ramlar bort?

Jag vet inte vad jag kan förvänta mig av kroppen. Det känns som om återhämtningen har gått väldigt bra och de pass som jag gjort har varit problemfria, men de har å andra sidan inte varit längre än 15 km.
Jag har i alla fall bara tänkt att genomföra loppet och kommer inte satsa på att springa på någon höjdartid. Jag ska njuta av festen och loppet och bara komma i mål. Frågan är om jag ens kommer under 4 timmar. Vi får se. Benen får bestämma.
Jag kommer också springa den extra slingan för att få ihop 42195, km-jägare som jag är. ;)

Det ska bli en trevlig dag i vilket fall som helst. Pappa med sambo kommer med som hejaklack. Sambon har beredskap så han får vara hemma.

Idag fyller min mamma år och det vankas kalas!

Grattis Mamma!!



1 kommentar:

  1. Det skulle förvåna mig mycket om du inte skulle få en tid under 4 timmar. Jag tror mer på något kring 3.30, allt verkar gå så himla lätt för dig nu :)

    SvaraRadera