Jag skriver...

torsdag 5 juli 2012

Birthday

Jaha, idag har jag varit i livet i 35 år. Vi sov över i stugan och jag vaknade till en klarblå himmel och kunde dricka mitt kaffe ute med sjön som utsikt. En helt fantastisk födelsedagspresent!

Mina ben känns helt återhämtade men jag vet att om jag begär något av dom så kommer inte kraften att finnas särskilt länge. Just nu gör jag ju inte så mycket. Blåsorna och fötterna känns mycket bättre, och de små kliande prickarna har också blivit bättre, även om de fortfarande kliar otroligt mycket.

Jag har fortfarande svårt att förstå, att ta in att jag fixade 212 km i hettan. Jag läser att det var 42 grader i skuggan! Sjukt varmt! Just nu ligger jag på en filt på gräset och det är 24 grader, alltså 18 grader kallare! Och jag upplever det här som varmt... Svårt att förstå som sagt. Men polletten kanske trillar ner så småningom.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar