Jag skriver...

torsdag 12 juli 2012

214 varv i sängen

Det blev en orolig natt, jag har ältat borttappandet av mina pengar och kort (positivt är iaf att jag shoppade i Charlottenberg för mina födelsedagspengar så det var inte alla som försvann), det har spöregnat och smattrat på plåttaket och jag har snurrat 214 varv tror jag. För varmt och för kallt. Kissnödig och skumma drömmar.
Fin himmel igår vid stugan.
Det var ingen pigg Sandra som klev upp när klockan ringde vid 6 i morse. Regnet öste ner och totalt hade jag legat i sängen i 5,5 timme. Hur mycket jag sovit av de timmarna låter jag vara osagt. Men vila kan jag göra en annan natt. Bara att stiga upp. En kopp kaffe senare lunkade jag iväg mot jobbet.

Konstigt nog gick det väldigt lätt och benen sprang nästan av sig själva. Musiken spelade så fint i mina öron och regnet hade upphört. Solen tittade fram lite och det kändes rätt bra! Skönt!

Efter en dusch och klädombyte var det dags att ta tag i en överfull mailkorg och en massa ärenden på skrivbordet.
Nu skiner solen och jag ska vila fram till Jubileumsmaran på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar