Jag skriver...

tisdag 26 juni 2012

Resan kan börja

Sista löppasset är gjort och väskan står klar i hallen. Inatt kl 02.45 går bussen mot Arlanda. Imorgon 9.30 lyfter flyget mot Budapest. Nu börjar det!

Igår pinnade jag på 12 km i regnet. Idag tänkte jag också ta en kortis men tiden räckte inte till. En massa ärenden, packning och städning av lägenheten fick gå före. Vi har ju köpt en ny lägenhet så vår gamla ska säljas och ligger nu på Blocket En intressent hörde av sig idag och vill titta. Då är det bäst att det ser representanelt ut. :)


Kroppen har fått sig en massage och god mat tillsammans med älsklingen. Nu är jag redo för 212 km runt sjön Balaton. Tror jag... ;)

Jag kommer troligen uppdatera bloggen löpande så häng med!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar