Jag skriver...

tisdag 5 juni 2012

Km-samling

Om jag räknar på vad mycket jag förflyttar mig på en dag så blir det faktiskt en del, särskilt de veckor barnen bor hos mig. Jag bor drygt 1 km från jobbet men barnen är för små för att cykla själva till skolan (skolans regler) så jag måste cykla med dom. Därför blir det en liten omväg till jobbet varannan vecka.

Idag ser listan ut som följer:
12 km morgonlöpning
5 km cykling till jobbet via skolan
Jobba, jobba, jooooobba
4 km cykling till badhuset via skolan

2 km simning
4 km cykling hem
Totalt 27 km 

Och ja, jag springer längre per år än vad vi använder bilen. :)

När barnen gick på dagis fick jag frågan av ett annat barn:
- Va! Har ni bil? :)
Bilder från morgonlöpningen i morse. Lite spooky med dimman. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar