Jag skriver...

måndag 7 maj 2012

Sverigeresan

Sverige är 1 572 000 meter långt. Under 2012 har jag hittills avverkat mer än Sveriges längd i löpta mil.
Det är lite coolt...
Undrar hur långt jag kommer innan året är slut?!

Jag ligger dock i lä om jag jämför med 64-åriga Björn Sunesson som springer, på riktigt, över USA för tredje gången. Han har idag kommit halvvägs. Följ honom på hans blogg. Imponerade läsning! Vilket äventyr!

Jag skulle mer än gärna göra något liknande. Springa på dagarna och upptäcka nya platser och övernatta längs vägen.
Nån som vill göra mig sällskap?

8 kommentarer:

  1. Du vet att jag är på då det gäller sådana utmaningar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får smida planer i Ungern. :) Vi kanske behöver kolla lite på hotell snart. Vi får höras!

      Radera
  2. Åh, vad roligt!
    Här finns en annan som planerar att springa långt: http://springerforlivet.blogspot.se/

    SvaraRadera
  3. Tillhör också dom som drömmer om att göra som Björn, men man får kanske börja i lite mindre skala först.

    SvaraRadera
  4. Vem vill inte det :-)
    Ska bara försöka få in det med resten av "livet"
    Men säg till

    SvaraRadera
  5. Välkommen med på Mälaren Runt, 4-11 augusti!
    Iaf 8 dagars löpning :-)
    Bernt

    SvaraRadera
  6. Bernt, Dålig timing jag springer Trail Ticino 4 aug, men som sagt säg till om det är något på gång.

    SvaraRadera