Jag skriver...

tisdag 29 maj 2012

Nerräkning

Det vankas Stockholm marathon på lördag! Jag ser fram emot det jättemycket! Det är en riktigt trevlig tävling och i år ska jag försöka mig på att springa lite fortare än sist. I dagsläget känns formen bra och om bara den rätta känslan infinner sig så tror jag det ska gå vägen.

Nu återstår sista veckans underhållande av benen, lite massage och mental uppladdning. Jag ska göra en ny spotifyspellista också, även om jag inte riktigt bestämt om jag ska springa med musik eller ej. Troligtvis gör jag det...
Stockholm marathon 2008, mitt första. Foto: privat
Efter föra veckans händelserika vecka tog jag en välbehövlig vila igår när jag inte gjorde nånting. Jag var sååå trött. Det kändes som om all stress bara rann av och kroppen slappnade av. Jätteskönt!

Imorse tog jag en skön tur som kändes lätt. Ett bra kvitto. Det är verkligen härligt att spinga på morgonen. Tack Laila för att du en gång inspirerade mig till morgonpass. Att komma nytränad och nyduschad till jobbet är en skön känsla!
Härliga morgon!

1 kommentar:

  1. Lycka till! (Även om du inte behöver det!!)
    Vi kanske ses där?
    Det kommer att bli så roligt...
    kram

    SvaraRadera