Jag skriver...

onsdag 11 april 2012

TEC

Hela nätet svämmer över (nåja) med inlägg om TEC, Täby Extreme Challenge. Jag har varit med två gånger och det är ett mycket välarrangerat och trevligt lopp.
Första året kändes allting toppen. Allt bara fungerade och jag kände mig som en maskin.
Förra året var inte känslan lika bra men i efterhand är jag väldigt nöjd med resultatet.

Veckan innan var lite kul och jag kollade vädersigther och läste peppande bloggar och andra sidor, tänkte igenom klädval och vad som skulle med.
TEC 2011 Foto: Johan Stegfors X-kross
Nu sitter jag här utan startbiljett men hänger inte läpp för det. Jag har valt att inte delta i år men kan ändå känna den spända förväntan på detta lopp. Banan går på en slinga som är lite drygt 10 km och går på stigar, grusvägar, asfaltsvägar och motionsspår. Den är varierande och alltid händer nåt.
TEC 2010 Foto: Privat
I år kommer det även kunna gå att följa loppet via jogg
Jag kommer sitta bänkad på lördag!

Jag gillar TEC!

Stort LYCKA TILL alla kompisar som ska springa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar