Jag skriver...

fredag 20 april 2012

Sommar i Laxå?

Det blev inga backintervaller igår. Det var inte tillräckligt många anmälda. Tråkigt... Men jag fick tillbringa kvällen med min nyhemkomna sambo istället så det gick ingen nöd på mig. :)

Nästa helg är det tävling igen. Munkastigen trailrun 44 km. Jag sprang den 2010, bara 2 veckor efter mitt första 100 mileslopp och jag räckte väl inte riktigt till hela vägen. I år ska jag ha krafter kvar hela resan. Det ska bli kul. Det är en otroligt vacker bana!

Det ska dessutom bli sommar nästa helg. Över 20 grader varmt och sol! Me like!!
Nu är väl kanske prognoser så långt fram inte att lita på men jag ser fram emot att få lite sol på nästippen ändå!

1 kommentar:

  1. Det är ju inte riktigt optimalt att sprina Munkastigen 2 veckor efter TEC, som vi gjorde 2010. Nu tar du det ganska lätt.
    Lycka till :-)

    SvaraRadera