Jag skriver...

lördag 14 april 2012

Solsken

Det är underbart väder ute. Inte ett moln på himlen och 10 grader varmt.

Jag tog mig en lite snabbare mil förut. Det var gött och gick lätt! Kortbrallor på!


Det är inte riktigt så fint i Täby på TEC om jag förstått rätt. 10 cm nysnö och framflyttad start. Vilka kämpar som ska ta sig 100 miles i det underlaget!
På nåt konstigt sätt önskar jag mig ändå dit...

Jag följer liveuppdateringarna och skickar varma tankar till alla kompisar som springer.

Annars sitter jag mest i solen och dricker kaffe medan barnen leker i lekparken. Gött liv! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Kan nämna att det var brutala förhållande idag. Men som vanligt i ultra-världen vara alla lika glada ändå.
    Själv gjorde jag ett försök på 100 miles men mina knän brakade ihop så det blev "bara" drygt 100 km. Var dock anmäld i 50 miles-klass och fick nöja mig med en 6:e plats (Fast jag står som etta just nu eftersom jag var den enda som gjorde ett försök på 100 miles i min klass).
    Lite besviken då jag kände mig pigg, glad och hyffsat torr efter klädbyte men samtidigt nöjd då jag bara har 13 månader som löpare. Revanch nästa år :)

    SvaraRadera