Jag skriver...

måndag 30 april 2012

Solig mil

Utan klocka, telefon och musik sprang jag en mil idag. Bara skogen, jag och mina tankar (och en huggorm). Det brukar vara gott om ormar vid Hultet så jag var beredd på att träffa på någon. Den låg och solade på stigen och visade ingen uppmärksamhet på att jag sprang förbi.
Solen sken och det är verkligen underbart ute!


Jätteskönt!

Någonting i den Laxå'iska myllan bet mig i lördags. Jag vaknade på natten efter av att det kliade som tusan.
Jag har två bett på insidan av underbenet. Det är lite svullet och nu har det börjat vätska ur dom. Undrar vad det var för djur?!


Ursäkta en läskig bild, men vad kan det va för bett tror ni? Det är liksom rött omkring och det rinner ur. Skumt va?!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. har du blivit biten av ett träsktroll

    evelina hällsa att tejpa in en kompress med asolsprit och gör ett omslag på skiten.

    SvaraRadera