Jag skriver...

fredag 6 april 2012

Long time, no see

Förra året var jag och Jörgen med på en multisporttävling i Örebro. Det var i maj. Det var sist jag cyklade på min mtb.


Idag hade jag tänkt vila men jag orkade inte. Efter att ha vikt all tvätt, gjort alla "borde'n" (inte måsten) och städat överallt blev jag så rastlös så jag tog mig ut på cykeln en tur. Jag ville ju också prova mina nya X-kross glasögon som jag vann förra helgen. De var riktigt bra! Immade inte igen och satt bra på huvudet. Lätta var de också. Jag fick med orangea linser och ska nog komplettera med ett par mörkare solglas.
Mycket bra betyg på brillorna!!


Grusvägarna var leriga och sugande, men det var riktigt roligt att cykla igen. Måste göra det oftare än en gång om året!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar