Jag skriver...

söndag 22 april 2012

152 km

Det blev en fin mängdvecka med ett marathon som avslutning. 152 km löpning och ett pass mtb. Det känns toppen och imorgon blir det en vilodag!

Idag har jag följt våra duktiga svenska landslagslöpare som sprungit 100 km i Italien. Mycket spännande och imponerande! EM-guld och två VM-silver!! Fantastiskt!!

Barnen har sovit hos oss inatt så när jag följde dom tillbaka till pappan skulle de ha med sitt leksaksgevär. Det funkade inte riktigt att cykla med den så jag tog den i handen medan jag sprang bredvid. Såg nog kul ut! :)



Jag kände mig lite som en springande "soldier". Haha!

När jag lämnat barnen hos pappan fortsatte jag rundan runt Björneborg. På med ljudboken och då rullar km'arna på. 42,5 km senare landade jag hemma och tog ett skönt, varmt bad. Det är bra gött det!

Nu är jag nöjd och ren och njuter i soffan.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Du skulle utan vidare smälta in på mitt jobb :-)

    SvaraRadera