Jag skriver...

fredag 30 mars 2012

Vimsig och oförberedd

Det är visst tävling imorgon... Undrar vad jag ska ta på mig? Vilken pannlampa ska jag ha? Vad ska jag äta? Jag känner mig oförberedd. Det känns inte som om jag landat än och jag har inte ordning på nånting känns det som. Vad är det för dag? Vad är klockan?

Idag skulle jag springa på lunchen hade jag tänkt, men hängde istället med ut och åt med mina arbetskompisar.
Så jag stämplade ut lite tidigare och sprang till fritids och hämtade barnen istället. Det var en skön tur.





Jag ramlade in på fritids och möts av en vikarie som undrar vilket barn jag ska hämta. Jag uppger fel barns namn och vikarien ser frågande ut. Jo, men hans väska hänger där, säger jag. Men kommer sen på att jag är på den andra sonens fritids. Haha! Vimsig mamma nummer ett!

Jag lyckades ialla fall få med båda mina barn hem och få nästan en mils löpning i benen. Skönt!

Nu ska jag börja se över lite vad som ska med imorgon. Titta på ett upplägg kanske. Eller så tar jag det som det kommer. Det är bara tre anmälda (som betalt iaf) så det lutar ju åt pallplats oavsett. ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar