Jag skriver...

söndag 25 mars 2012

Sista dan

Vi har varit på stranden hela dagen idag och ska börja packa ihop nu. Två veckor har gått supersnabbt och det enda jag saknar är min säng. Sängen här är så hård att jag fått blåmärken på höfterna.
Imorgon reser vi från hotellet redan kl fyra på morgonen. Vid 17-tiden är vi på svensk mark igen. Det kommer bli kallt, usch! Jag gillar den här värmen! Ligga i solen och värmas upp i hela kroppen! Underbart!


Det har varit så fantastiskt skönt och avkopplande detta! Maten är god, fruktshake'arna smakar toppen i solstolen och det är så varmt och skönt!


Nu är det bara en lång flygresa kvar innan vardagen tar vid igen.
Det ska bli skönt att komma igång med träningen igen. Det har blivit några vändor på stranden och löpbandet i gymmet, men låångt ifrån den träning som jag brukar. Men det var också meningen.

See you in Sweden!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar