Jag skriver...

torsdag 22 mars 2012

Fyra tre två ett

Nu är det bara fyra dagar kvar tills vi åter befinner oss på Svensk mark och inläggen kommer inte vara schemalagda längre. :) Hoppas ni har klarat er ändå. Kanske har jag bloggat från Thailand, kanske inte. Det vet jag inte i skrivande stund.

Det är bara tre månader kvar tills jag åker till Ungern för att ta mig runt Balaton. 212 km äventyr ligger framför mina fötter. Spännande!
Tylösand, enkväll i november.
Det är drygt två dygn till vi ska ställa om till sommartid. Det slipper vi år. Gött! Jag tycker att det är jobbigt de första dagarna. Kroppen är liksom van att stiga upp en tid och nu ska den väckas en timme före den tiden. Nu är jag istället ställt om kroppen att gå upp tidigare. Thailand ligger 6 timmar före så jag kommer vakna jättetidigt när jag kommer hem. Kanske har jag hunnit både träna och äta lunch innan jag ska till jobbet?! ;)
Det är första gången jag reser så långt så jag behöver ställa om tiden så mycket. Skönt att bli morgonpigg en stund.

En vecka kvar till 75 km i skogen mitt i natten, Ursvik Ultra! Det ser jag fram emot! :)

4 - 3 - 2 - 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar