Jag skriver...

söndag 4 mars 2012

Doing doing doing

Inatt har jag sovit 11 timmar. Otroligt skönt. Sen en lång, mysig traditionsenlig frukost framför målgången på Vasaloppet.

Vi tog sen en promenad till svärisarna på kaffe. Fantastiskt väder och superskönt. Jag kände redan då stunnsen i benen. Doing, doing, doing. Fylld av energi liksom!


Efter att ha fyllt magen med lax och coleslow var det träningsdags. Badminton och löpning igen.
Jag sprang iväg och kände direkt hur lätt det gick! Fötterna studsade mot marken och jag flög fram!

Jag sjöng, jag sprang, jag var så glad! Jag hade bestämt mig för att jag får springa max 20 idag. Jag ska försöka spara lite på benen till 6-timmars nästa helg.
Jag passerade hemma strax efter 18 km och stoppade då.

Jag hade då ett enormt Runners High! Jag var helt upprymd! Sprängfylld av glädje och energi! Otroligt! Jag bara sprang och sjöng och nästan dansade fram. Helt underbart!

Summan då, det är helt galet det med faktiskt. 18,35 km i 4:49-fart!! Dagen efter en mara, helt galet. Vad är det som händer?!

Summerar en bra träningsvecka med 2 spinningpass, styrketräning, boxning och över 10 mil löpning. Riktigt nöjd!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar