Jag skriver...

fredag 10 februari 2012

TRX

Jag har läst lite om kompisar som tränar TRX. Som ni vet vid det här laget är jag inte jättebra på att träna alternativ styrketräning och måste göra det i grupp för att det öht ska bli av.

När jag åkte till pizzerian en dag och hämtade kebabsallad så såg jag en lokal där det hängde massor av TRX från taket. Det var några människor där inne också. Det är typ på andra sidan vägen hemifrån och jag blev jättenyfiken. Jag gogglade det när jag kom hem och hittade ett ställe, Aero Träningcenter som kör både kettlebell och TRX! Gissa om jag blev glad?! Jag som åkte till Karlstad för att prova kettlebells och så finns det på andra sidan gatan...

Så på söndag planerar jag att gå dit på ett pass både kettlebell och TRX. Det kommer gynna mina min kropp, är jag övertygad om. Återkommer med recension.

Bild från Aero träningcenter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar