Jag skriver...

tisdag 21 februari 2012

Lunchens pass

Lunchspinning idag igen. Tänk att det ger så mycket energi! Det är så himla kul! Idag fungerade musiken som tänkt och det känns bättre och bättre för varje gång. Jag improviserar mer och mer. Ni andra som kör spinning, kör ni samma musik och pass varje gång eller gör ni olika? Jag kör olika varje gång, än så länge i alla fall.
Lugnet före.
Efter passet tog jag med mig en kettlebell och gick in i en annan sal och körde lite övningar där. Jag blir mer och mer förtjust i kettlebell's. Många bra övningar som involverar många muskler.
Jag hittade en massa bra övningar på Din träning.se som jag avände mig av. Riktigt bra sida med bra förklaringar.
Jag var helt skakis när jag kom tillbaka till jobbet. Härligt!



Egobild 1


Egobild 2
 Idag är det ju Fettis-dagen eller Fet-tisdagen, vilket man vill. :) Jag ska äta en semla som jag bakade förra veckan. Det blev jättefula men "en kompis" sa att de var goda... *blink blink*

4 kommentarer:

  1. Nej vacker var den inte :-)
    (semlan alltså)

    SvaraRadera
  2. Har också käkat semla idag... *2 :-).
    Vad snygg sidan är, och så gillar jag texten om godiset!

    SvaraRadera
  3. Ha, ha, det var den fulaste semla jag har sett i hela mitt liv!! Det är absolut inte elakt menat, men jag kan inte sluta skratta:-D Jag får vara snäll och tillägga att din blogg är fantastiskt inspirerande! Du har en konstant positiv ton och det smittar verkligen av sig.

    SvaraRadera