Jag skriver...

tisdag 28 februari 2012

Laddar om

Lunchens spinningpass blev en svettig historia med gamla låtar från slutet av 90-talet. Tänk vad mycket minnen musik tar fram! Jag hade nyss tagit körkort och livet lekte. Det gör det fortfarande visserligen men det är lite annorlunda att vara 20 och 34. Tur är väl det kanske?!

Nu är jag hemma och laddar om för ett pass kick n box med syrran. Det är bra träning för stor del av kroppen. Det ska bli kul!
Till middag blev det kokos-pannkaka med hallongrädde. Jag har aldrig gjort dom förut men de var himla goda!


Har för mig att jag hittade receptet hos Riksmästarinnan MarathonMia.

Kokospannkaka
3 ägg
1 dl kokos
1 dl grädde
1 nypa salt
Blanda och stek!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. MUMS! Kollade igenom lite inlägg. Minskar du ner på kolhydraterna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, kör lowcarb sen september. Funkar kanonbra! :)

      Radera