Jag skriver...

onsdag 11 januari 2012

Vårkänslor

Det är 9 plusgrader ute och solen skiner från en blå himmel. Som gjort för ett trevligt långpass. Tyvärr jobbar jag hela dagen och kan inte springa förrän sen.

Men den som väntar på nåt gott...
KMTI där jag ska prova på kettlebell ikväll kostar det 100 för en enkelgång. Det är ju ganska mycket kan jag tycka. De hade dessutom mage att ta det per pass! Så om jag tänkte vara med på spinningpasset innan kettlebell'en skulle det kostat mig 200:-
No no no! Då springer jag hellre.

Tacka vet jag Kampsportens Hus som tar 20:- per gång för kick n' box! Eller Galaxen som man betalar när man går in och sen får man träna så länge man vill och vad man vill för den pengen, 65 kr.
Jaja, det är väl dyrare i större städer...

Jag har gjort upp med Tobias nu så vi ska ta en löptur tillsammans i Karlstad innan passet istället. Mycket trevligt! Längtar!
Tobias och jag innan starten till Jättelångt. Foto: privat



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar