Jag skriver...

tisdag 10 januari 2012

Testar kettlebell imorgon

Jag har länge varit nyfiken på kettlebell. Jag skulle vilja prova ett pass men det finns inte här i stan. När jag var på kurs i Kristianstad i november letade jag men inte heller där fanns det.

Jag har nu sett att det finns i Karlstad. Det är ju bara ett marathon bort! Går på typ en halvtimme med bilen (nej jag kommer inte springa dit ;) ). Så imorgon ska jag nog ta mig dit och testa!
Det är ett spinningpass innan som jag funderar på också. Det är ju lite kul att prova någon annan spinning än den jag brukar gå på.
Kettlebells. Bild från internet.
Jag försöker lura med mig någon kompis, än så länge har det inte gått jättebra men kanske att någon följer med. Annars åker jag själv!

Om jag gillar detta funderar jag på att köpa mig en egen. Imorgon kväll är jag väl mörbultad, förhoppningsvis. Så förbaskat härligt!

1 kommentar:

  1. Jag har fått tillfälle att prova kettlebell 2 ggr, tror helt klart det har rätt mycket att ge oss.

    SvaraRadera